internet reklamcılığı ile ayda 1000$‘dan fazla para kazanabilirsiniz! Hem de oturduğunuz yerden!

Vaktinizi alan boş işlerden sıkıldıysanız,
%100 Çalışan “0″ Riskli Yüksek Kazançlı bir sistem arıyorsanız,
İnternetten gerçekten para kazanmanın yolunu arıyorsanız,
…doğru yerdesiniz!

Bugün; Dünyada yüzbinlerce ve Türkiye’de binlerce kişinin kullanıp az çok gelir elde ettiği bir sistem var: Google ADSENSE. Bu sistem bir sır değil; herkes buradan az veya çok para kazanıyor. Üstelik kazanılan paralar Google güvencesiyle her ay sonunda banka hesabınıza yatırılıyor. İnternetle uğraşan, web sitesi olan herhangi birine sorun; size bu sistemden para kazanıldığını açıkça ve şüphesiz bir biçimde söyleyecektir!
Adsense Canavarı seti hakkında Uzmanlar ve seti satın alanlar neler demiş öğrenmek ister misiniz?

UZMAN YORUMLARI

E-Kitabı okudum. Çok fazla sayfası olmamasına rağmen, etkileyici bilgi ve püf noktalarla öne çıkabilecek bir e-kitap. Yazılırken çok basit ayrıntılar üzerinde cümle döndürerek “daha fazla sayfa” kaygısı taşınmamış. En basit bilgiler çok kısa cümlelerle geçiliyor ve daha fazla ayrıntı isteyenler için yönlendirme yapılıyor.
Konu, para kazanmak ana temalı olduğundan, masraflı yöntemlerle dolu olduğu düşünülebilir ancak kitapta belirtilen yollar ücret harcamanıza gerek kalmadan nasıl yapılabilecekleri ile bolca örneklendirilmiş. Çoğu kişinin aklına gelen işler, çoğu kişinin aklına gelmeyen yöntemlerle daha etkili hale nasıl getirileceği konusuna değinilmiş.
Ayrıca teorik bir anlatımda çok, anlaşılması çok kolay açıklamalar ve örnekler, kafanızda soru işareti kalmasını engelleyecektir. Buradaki ipuçları ile çok ve sürekli bir kazanç sağlamanız kesindir. Tabi ki gerekli “sabır ve zaman” verildiğinde. Hangi iş emeksiz karşılık alıyor ki?
Emre AKADAL / emreakadal@gmail.com
Web Programmer Developer
http://www.pc-tamir.com/
E-kitap belli ki yılların birikiminin ve deneyimin bir sonucu. Kitabı okuduktan sonra; “Yıllarca zaman ve emek harcayarak bu noktaya gelmek mi yoksa bu kitabı edinerek zaman ve emeğinizden tasarruf etmek mi?” diye sordum.
Özellikle yeni başlayanlara iyi bir kaynak olacağına eminim. Adsense hesabı açmak ve web sitenizden para kazanmak istiyorsanız, bu kitaptaki yöntemleri uygulamanız yeterlidir.
Ali bey, herkesin gittiği yollardan çok, hedefe götüren yollar üzerinde durmuş. Konuları bulandırmadan, kafa karıştırmadan anlatmış.
Çok az kişinin bildiği püf noktalarına yer vermiş. Size tek kalan, sitenize biraz zaman ayırıp, işe koyulmak. Unutmayın ki başlamak, başarmanın yarısıdır!
Huzur KANDEMİR / huzurkandemir@gmail.com
Musicmoz.org Editor & Dmoz.org Editor
http://www.limonagaci.com/
Hayretler içerisindeyim. Bu kitap ne kadar dar bakışlı olduğumu anlattı bana. Hatta “Acaba sıfırdan mı başlasam?” diye bile düşündüm.
Öncelikle ben kendi halinde birisiyim. Bir iki tane büyük internet sitem var ve adsenseden günlük ortalama 25-30 $ gelirim var. Bu kitapla bir şeyi fark ettim. Benim bakış açım sadece hit üzerine kuruluydu. Sitelerimin hiti ne kadar yüksek olursa o kadar çok kazanırım mantığı vardı. Bu kitabı okumamı istediklerinde “Yahu toplasan 10-20 sayfalık bir kitap bana ne yararı olur?” gibi düşündüm ama yinede okudum ve bir analiz yaptım. Benim sitelerimdeki reklamlara tık oranı 0,02 dolar ama kitabın içerisindeki mantıkla test ettiğimde tık başına 0,2 – 0.4 dolar gibi gelir elde ettiğimi gördüm. Şimdilerde yeniden bloguma yazılar yazıyorum.
Kişisel görüşüm, ilk ve orta seviyede adsenseden para kazanmak isteyen herkes bir çok yere para harcıyor, domain alıyorlar, scriptlere para döküyorlar hatta para karşılığı içerik yazdıranları bile biliyorum. O kadar para harcamak yerine bu kitabı okusalar eminim daha çok kazanacaklar ve internetin çöplük olmasına da engel olacaklar.
Fatih KURUCAN
PHP Web Coder
http://www.genckolik.net/
Öncelikle bu e-kitabı hazırladığınız için teşekkür ediyorum.E-book’ta hiçbir ayrıntı atlanmadan , sıfırdan başlanarak Adsense ile nasıl gelir elde edileceği anlatılmış.Anlatılanların güzel yönü ; uygulanması çok kolay ve hiçbir ücret gerektirmeden yapılabiliyor olması.Adsense konusunda çok bilgili arkadaşların bile kitaptaki 1-2 noktayı dikkate alacaklarını düşünüyorum.
Abdullah ÖZTÜRK
İnternet Reklamcılığı & Arama Motoru Optimizasyonu
http://www.seoritma.com/
Adsense Canavarı ise bu sistemden gerçekten çok para kazanmanın yolları üzerine oluşturulmuş bir settir. Herkes Google Adsense’den para kazanıyor dedim, doğru. Aylık 1000$ , 2000$ hatta çok daha fazlasını kazananlar da var, fakat herkes değil! Adsense Canavarı ile siz de bu azınlığın arasına katılabilirsiniz! Üstelik Adsense Canavarı setine ödeyeceğiniz ücretin dışında KESİNLİKLE hiçbir ek ücret ödemeden!

OKUR YORUMLARI

Adsense Canavarı, Türkiye’nin en büyük Webmaster Forumu olan R10.Net üzerinden de satılmış ve büyük beğeni toplamıştır. Kitabı alan forum üyelerinden gelen yorumlar aşağıda bulunuyor.
Kitabı okuyan birisi olarak;
Temel, öz ve sade bir dille konunun özüne inmiş arkadaş. Kitabı alırken hafif çekincelerim vardı, kendi halinde adsense’den sürekli kazançları olan biriyim 4 yıllık bir tecrübenin ardından acaba alsakmı ki?, işime yarar şeyler varmıdır ki? sorulardan sonra “akıl akıldan üstündür” niyeti ile aldım. Ve çok memnun kaldım. İster sıfırdan başlayın, ister uzman olun. Kitaptan elbet kapacağıınız birşeyler çıkacaktır. Az veya çok. O sizin tecrübenizle alakalı.
Adam anlatmış, alın okuyun kardeşim. :)
HKNOCN
Gerçekten sitedeki yorumlara katılıyorum.
Bildiğiniz şeylerin çok az olduğunu göreceksiniz.
Ayrıca anlatım dili oldukça basit olduğu için , kolay anlaşılıyor.
cmy
Öncelikle bu adsense olayına yeni başlayan biri olarak kitap sade ve anlaşılır şekilde yazılmış neler yapılması gerektiğini güzelce anlatmış arkadaş.Bu zamana kadar birçok makale okumuştum nedir ne değildir diye ama kitapta şuana kadar rastlamadığım konular ipuçları mevcut bu yönden de bayağı hoşuma gitti.Bilgiler için teşekkür ederim kendisine geriye kalan bizim çalışmamız ve sabrımız bakalım ne gösterecek zaman.Ama verdiğim ücretin boşa olmadığını düşünüyorum.
LogovsBanner
Kitabı Baştan Sona Heyecanla Okudum, Kitap İçerisindeki Bilgiler Gerçekten Birbirinden Değerli. Aklıma Gelmeyecek Yöntemler var Hepsini Siteme Uyguladım bu Kitap Sayesinde İnşallah Google Zengini Olurum Kitabı Şiddetle Okumanızı Tavsiye Ediyorum. Ayrıca PeRSia arkadaşımızın Verdiği Bu Güzel Emek İçin Teşekkür Ederim.
AyazWeb
Arkadaşlar kitabı aldığım gibi okudum üstümdeki isteksizlik kalktı. Önceden konu girmeye üşeniyordum sitelere. Arkadaşın kitabındaki istatistikleri görünce istek geldi içime birden. Teşekkürler hocam kitabı yazdığınız için. Umarım meyvesini kısa sürede alırım.
drift34
Kitabı en başındaki cümleden başlayarak en sondaki cümleye kadar anlayarak ve içtenlikle okudum. İçeriği hakkında birşey söylemeyeceğim. Söyleyeceğim şuan kitapta yazılanları uygulamaya büyük bir hevesle başlamış bulunmaktayım. Arkadaşa çok çok teşekkür ederim.
TuKeNeCeGiz
Kitap gerçekten çok güzel,çok beğendim.Arkadaş çok özenle hazırlamış,önemli ipuçları vermiş ve bunların ne şekilde uygulanması gerektiğini anlatmış.Diğer yorum yapan arkadaşlara katılıyorum , onlar zaten yararını açıklamışlar.tekrar teşekkür ederim
selimkajmer
Size onlarca sayfalar dolusu edebiyat yapmıyorum, multi milyarder olacaksınız da demiyorum. En sevdiğiniz arabayı 1 ayda alacağınızı veya istediğiniz eve 2 ayda yerleşebileceğinizi de anlatmıyorum. Ben size gerçek bir şey anlatıyorum: Her ay fazladan 1000$ ve üzerinden ekstra bir gelir elde edebilirsiniz! Hemde hiç zorlanmadan!
Bu sistemle para kazanmak için ihtiyacınız olan tek şey Adsense Canavarı setini almak ve öğrendiklerinizi uygulamak. Tekrar hatırlatmak istiyorum: Öğreneceklerinizi uygularken KESİNLİKE bir ücret ödemeniz gerekmeyecek. Şu an hiçbir şeyiniz yoksa dâhi bu söz geçerli!
Hiç bir ek ücret ödemenize gerek kalmadan uygulayabileceğiniz ve sürekliliği olan, artan ve kesilmeyen bir kazanç elde etmenizi sağlayacak olan bu harika sete sadece bir defa ücret ödeyerek sahip olabilirsiniz. Saat kaç olursa olsun, dünyanın neresinde olursanız olun ADSENSE CANAVARI’na birkaç dakika içerisinde sahip olabilirsiniz!
Üstelik her şey bununla da sınırlı değil. Adsense Canavarı’nı satın aldığınızda aşağıdaki bonuslardan da ücretsiz olarak yararlanabileceksiniz!

Bonus 1

5 Dk’da Google E-Kitabı

Adsense Canavarını aldın ve düzenli bir şekilde uygulamaya başladın. Fakat yaptığın işlemler Google tarafından algılanmıyor. Büyük bir sorunun var demektir. Çünkü Google yaptığın işlemleri görmez ve arama sonuçlarında çıkartmazsa yaptıklarından verim alamazsın. Bu bonus e-kitaptan öğreneceklerin ile Google’de çok kısa bir süre içerisinde yerini alacaksın. Her yaptığın işlemin 5-10 dk gibi sürelerde Google tarafından algılanmasını nasıl sağlayacağını bu e-kitapta öğreneceksin.

Bonus 2

Backlink Canavarı E-Kitabı

Kitabın içerisinde sıklıkla adını duyacağın bu terim bir çok web sitesi sahibini en çok uğraştıran ayrıntıdır. Bir çok webmaster backlink satın almak için para öderler. Bu paralar sitenin kalitesine göre aylık 20 lira-50 lira civarında olabiliyor. Backlink Canavarı e-kitabı sayesinde nasıl hiçbir ücret ödemeden istediğin kadar backlinki alabileceğini öğreneceksin. Buradan öğreneceğin ipuçları ile yüzlerce liralık backlinki bedavaya getirebilirsin!

Bonus 3

Ücretsiz Program 1: Otomatik Ping Programı

Bu programı kullanarak sitende değişiklik(ler) yapıldığına dair bildirimler gönderebilirsin. Bu bildirimleri gönderme işlemi sitenin daha çabuk Google tarafından farkedilmesi için önemli ayrıntılardan birisidir. 5 Dk’da Google e-kitabında yazanlarla birlikte bunu da kullandığında mükkemmel sonuçlar alacaksın.

Bonus 4

Ücretsiz Program 2: Hızlı Index Programı

Adsense Canavarı setini satın alıp uygulamaya başladığında bunun Google tarafından algılanması 2-4 hafta arasında bir süre alacaktır. Fakat ilk aşamada bu bonus programı kullanarak bu süreyi çok daha kısaltacaksın. Google’daki yerini bir an önce alman için sana bu program sana yardımcı olacak.

Bonus 5

Adsense Canavarı Güncelleme Hakkı

Adsense Canavarı setinin tüm yeni versiyonlarından ve gelecekteki bonuslardan yararlanma hakkına sahip olacaksın. Bu sayede gelecekteki kampanyalardan da yararlanma hakkın olacak.
Adsense Canavarı %100 kazanç imkanı olan bir sistemin kapılarını ve az bilinenlerini sizlere sunuyor. Herkesin para kazandığı fakat çok azının yüksek gelirler elde ettiği bir sistemde nasıl bu çok kazanan azınlığa katılabileceğinizi öğrenme fırsatı sizin ellerinizde!
Şimdi durup bir düşünün;
Eğer başarabilirseniz her ay 1000$ ve üzeri bir gelir kaynağına sahip olacaksınız!
Eğer başarılı olamazsanız sadece kitaba ödediğiniz cüzî bir ücret kaybedeceksiniz.
Fakat eğer hiç denemezseniz hep pişman olacaksınız!
Çünkü deneyen herkes kazanacak!

Adsense Canavarı

Gerçek değeri 79 TL olan bu set
Tüm bonuslarla birlikte kısa bir süre için

Sadece 50 TL


Güvenli Alışveriş

HEMEN SATIN ALMAK İÇİN TIKLAYIN