14 Eylül 2011 Çarşamba

Affiliate Marketing Nedir? Satış Ortaklığı Nedir?

İnternette para kazanmanın en yaygın ve en etkili yollarından biri olduğu söylenebilir.Sistemin daha yeni olmasına rağmen(5-6 yıl) sadece Türkiyede 14.000'den fazla kullanıcısı mevcut.Buda Affiliate marketing(Satış Ortaklığı) siteminin gerçek bir kazanç sistemi olduğunu belirtir.


Bu sistem ilk olarak Amerika Birleşik Devletlerinde ortaya çıkmıştır.Bir kişinin ürününü tanıtmak, reklemını yapmak, makaleler hazırlayıp sitelerde yaymak gibi faliyetlerden sonra eğer o ürün satılırsa, o ürünü tanıtan, reklamını yapan veya makalesi yayınlayan kişi ürünün sahibinden komisyon alır.Aslında çok zor değil! Mesela; Ben bir dijital resim satıyorum ama dijital resmimi çok zor ve çok az miktarda satıp para kazanamıyorum.Bu arada kendi sattığım dijital resmi Affiliate marketing Sitesine koyuyorum.Sizde bu dijital resmi kendi sitenizde reklam olarak paylaşıyor, reklamını yapıyor vs. gibi faliyetler yapıyorsunuz.Eğer benim dijital resmim sizin yaptığınız reklam, tanıtım vs. gibi faliyetler sonucu satılır ise ben siz komisyon veriyorum.örnek olarak dijital resmim 50 Tl olsun, size %50 komisyon veriyorum.Sizin kazancınız herbir satıştan 50 TL oluyor.


Ama bu sisteme girmek ve Kazanmak için ilk olarak X-Ticarette üye olmanız gerekiyor.


X-Ticaret’e Üye Olmak için BURAYA TIKLA

0 yorum: