13 Eylül 2011 Salı

Asıl para değil, insanlık kazanmak daha önemli!

Bazı arkadaşlar bana bu işin bir para tuzağı olduğunu ve benimde bir dolandırıcı olduğuma inanıyorlar.Çok yanlış bir şekilde başka insanlarında önünü kesip insanlara bu işin para tuzağı olduğunu anlatıyorlar! Gösterdiğim kanıtlarada photoshop diyorlar! Birşey bilmedikleri halde konuşan insanlar sizi asla yanıltmasınlar, Benim önceliğim para kazanmak değil, insanlık kazanmak olduğu için bu yazıyı sizler ile paylaşıyorum.Paylaştığım tüm yazılar, tanıttığım tüm setler, anlattığım tüm sistemlere teredütsüz inanabilirsiniz! Tüm sorularınızı yanıtlamak için hergün mail olsun cep telefonum olsun sizler ile bağlantımı koparmamaya çalışıyorum! Umarım sizde bana sonsuz güven ve desteklerinizi sürdürür, beni takip etmeye devam edersiniz!


Saygılarımla:

0 yorum: