29 Eylül 2011 Perşembe

Borsadan Para Kazandıran Köpek Balığı Tekniğiyle Borsada Kaybetmeye Son Verin

Borsadan Para Kazandıran Köpek Balığı Tekniğiyle Borsada Kaybetmeye Son Verin

Merhaba Ben Ahmet Ünver,
Borsada para kazanmak için çeşitli yöntemler denedim. Aldım sattım para kazanamadım. Alıp tutayım dedim bekledim bekledim çıkmadı tam ben sattım senet çıkmaya başladı. Aldım sabredip bekleyeyim dedim senet bir yıl boyunca düştü. Yükselen senet buldum. Ben sattıktan sonra da yükselmeye devam edince erken sattığımı fark ettim. Bir kaç senette kazandığım parayı başka senetlerdeki yatırımlarımda kaybettim. Bütün bunları yaşamış biri olarak kendi kendime borsadan sürekli para kazanan birilerinin olup olmadığını ve borsadan sürekli para kazanan kesimin nasıl hareket etiğini sordum. Herkes kaybediyorsa borsa olmazdı. Birileri mutlaka borsadan para kazanmalıydı ve ben de bu birilerinin içerisinde yer almalıydım.
Uzun ve titiz detay araştırmalarım sonucunda borsada sadece ayıların (fiyatların düşeceğini öngören kötümser borsa yatırımcıları) ve boğaların (fiyatların yükseleceğini öngören iyimser borsa yatırımcıları) piyasaya yön vermediğini bunların dışında hem ayı piyasasında hem de boğa piyasasında sürekli kazanan bir grubun var olduğunu keşfettim ve bunlara Köpek Balığı ismini verdim. Bildiğiniz gibi vücut yapılarında kemik yerine kıkırdak olan köpek balıkları su altında çok kıvrak hareket eder ve kan kokusu aldıklarında hemen oraya doğru yönelirler. Borsadaki köpek balıkları da düşüş ya da yükselişe saplantı halinde takılmadan paranın kokusunu aldıklarında hem düşüşlerden hem yükselişlerden faydalanan yatırımcılardır.
Borsadan para kazanan köpek balıklarını tespit ettikten sonra sıra bu köpek balıklarının hisse senetlerini neye göre alıp sattıklarını bulmaya veya borsadan para kazanan köpek balıklarını takip edip arkalarından gitmenin mümkün olup olmadığını bulmaya gelmişti. Tahta izlemekten haber takip etmeye çeşitli yöntemler denedim. En çok da teknik analizle uğraştım. Sonunda manüpülasyon yapsın yada yapmasın bütün köpek balıklarını senede girdiğinde ve senetten çıktığında tespit etmeyi başarmıştım. Çünkü köpek balıklarının kullandığı tekniği bulmuştum.
Bu teknik yani Köpek Balığı Tekniği;
• Trend değişmeden bize haber veriyor.
• Hisse senedine girildiğini yada çıkıldığını gösteriyor.
• Kısa, Orta ve Uzun vadede senedin hareketini aynı bir dürbün gibi gösteriyor.
• % 50, % 100, % 200, % 300 prim yapan senedi önceden bulup tam olarak sat zamanında da size sinyal veriyor.

Bu teknikle hem hisse senedi, hem altın, hem döviz hem de paritede ve tüm endekslerde doğru tahmin yapabilirsiniz. Hepsine uygundur. Tam ve kesin sonuç verir.
Peki kullanması çok mu zor?
12 yaşında bir çocuğun sadece grafiğe bakarak “baba burdan al burdan sat” diyebileceği şekilde kolay bir görünüme indirdim. Grafikteki göstergelerin yerlerini takip etmeniz yeterli.
Uzun uzun bilgi birikimine yada analize gerek yok. Artık kendi kendinize tam olarak trend değişmeden alıp satabilirsiniz. Bu kadar kolay.
Borsada Köpek Balığı Tekniği sayesinde;
• Artık yanlış yerden almak yok. Alacağınız yer belli.
• Uzun uzun bekleyip zararına satmak yok. Satacağınız yer belli.
• Endeks düşmüş çıkmış sizinle senedinizle alakası yok. Her durumda kazanacaksınız.
• Profesyonellerin bir adım arkasından hatta isterseniz önünden gidebileceksiniz.
• Çok şey bilmenize gerek yok. Bir çocuğun kullanabileceği kadar basit.

Spekülatörle birlikte hisse senedi al sat, altın al sat, döviz al sat, parite al sat, imkb ve yabancı endekslerde doğru tahmin yap. Artık kaybedenler kulübünden çıkıp borsadan para kazanan Köpek Balıkları arasında yerini al.
TIKLA-İNDİR

0 yorum: