21 Eylül 2011 Çarşamba

Od� Rekt�r� Prof. Dr. Yar�lga� A��klamas�

Ordu ?niversitesi (OD?) Rekt?r? Prof. Dr. Tar?k Yar?lga?, "Yeni e?itim-??retim y?l? i?inde toplam ??renci say?m?z 11 bin 500, ??retim eleman? say?m?z ise 325 olacak" dedi.

Yar?lga? Aa muhabirine yapt??? a??klamada, OD?'n?n her ge?en y?l b?y?d???n? ??rencilerin tercih etti?i bir e?itim yuvas?na d?n??t???n? s?yledi.

Kamp?s?, yeni binalar? ve artan ??renci say?s?yla OD?'n?n T?rkiye'de say?l? ?niversiteler aras?na girmek i?in h?zla ilerledi?ini ifade eden Yar?lga?, s?zlerine ??yle devam etti:

"Yeni e?itim-??retim y?l? i?inde toplam ??renci say?m?z 11 bin 500, ??retim eleman? say?m?z ise 325 olacak. Bu ??rencilerin yakla??k 5 bini ?zel ve devlet yurtlar?nda bar?nabilecekler. Hi?bir ??rencimizin konaklama sorunu olmayacak. OD? olarak daha ?ok yeniyiz. Ancak bizimle birlikte kurulan ?niversiteleri bir ?ok alanda geride b?rakt???m?z? d???n?yorum. Mesela yeni hizmet binalar?m?z h?zla art?yor ve kamp?s alan?m?z geni?liyor. Bu y?l ??renci say?m?z 11 bin 500'? buldu. Bizi tercih eden hi?bir ??renci pi?man olmayacak. Bu say?s?n?n ilerleyen y?llarda daha da artaca??na inan?yorum. ?zellikle bu y?l b?l?mlerimizin ?o?u doldu. ?ok az say?da bir kontenjan bo? kald?. Buralar?n da ek yerle?tirmelerde dolaca??na inan?yoruz. "

OD?'y? tercih eden her ??rencinin rahat edebilece?ini dile getiren Rekt?r Yar?lga?, "Dikkat ?ekici bir uygulamam?z yok ama gelen her ??rencinin iyi bir e?itim alarak buradan mezun olmas?n? sa?layaca??z. Bu konuda OD? olarak kendimize g?veniyoruz" diye konu?tu.

?niversite'nin en b?y?k ?zelliklerinin ba??nda ?ehir ?niversitesi oldu?unu ve ye?ille mavinin bulu?tu?u bir kentte bulundu?unu kaydeden Yar?lga?, "Hem ye?ilimiz ?ok hem de denizimiz var. Bir ?ok ilde bu iki ?zellik yer alm?yor. Bu a??dan da bizleri tercih eden her ??renci bana g?re ?ansl?d?r" dedi.

Prof. Dr. Yar?lga?, OD?'n?n yeni hizmet binalar?n?n tamamlanmas? ile ya?anabilir ve her ??rencinin rahat i?inde e?itimini s?rd?rebilece?i bir ?niversite olu?turmaya ?al??t?klar?n? da vurgulad?.

- Ordu

(Anadolu Ajans?) 20 dakika ?nce..  [2987807]

View the original article here

0 yorum: