20 Eylül 2011 Salı

Tam Destek Bizim İşimiz! (Sorularınız için Kendi Telefon Numaram)


Yaklaşık 5 aydır durmadan yazılar yazarak siz değerli ziyaretçilerime ve takipçilerime çok teşekkür ederim! Herkese benim yaşantımın aslında sizin yaşamınızdan çokta farklı olmadığını belirtmek isterim.Bu işi yaptığım için İnsanların gözünde bir UZAYLI gibi göründüğümü zannediyorum.Çünkü herkes için alışılmış bir iş değil.Benim için artık hayatımın bir parçası oldu.Sitemden çıkmıyorum diyebiliriz.Durmadan güncellemeler yaparak sitemin gelişmesi ve sizlere daha iyi bir site sunmak için uğraşıyorum.Umarım emeklerimin karşılığı olarak sizlerde bana sonsuz güven duyarsınız.İlk defa internette kendi telefon numaramı veriyorum.İstediğiniz tüm sorularınızı bana sorabilirsiniz.Sizlerin bana güven duyması benim için sonsuz bir mutluluk veriyor.


Sorularınız için: gcolakkaya@yahoo.com

0 yorum: