6 Ocak 2013 Pazar

İlçe milli eğitim müdürleri, Hamurda toplandı

Ağrı İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından her ay gerçekleştirilen ‘İlçe Milli Eğitim Müdürleri Toplantısı’ Hamur ilçesinde yapıldı.

İl Milli Eğitim Müdürü Fatih Başak’ın başkanlığında Hamur Milli Eğitim Müdürlüğü'nde
yapılan toplantıya, İl Eğitim Denetmenleri Başkanı Cevat Gültekin, Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Bekir Taşdan, Şube Müdürü Ali Beyazoğlu ile 7 ilçenin milli eğitim müdürleri katıldı. 2011-2012 eğitim öğretim yılı birinci dönem son toplantısında halk eğitim merkezi müdürlüklerinin okuma-yazma bilmeyenlerle ilgili stratejik hedef belirlenmeleri ve bu sayının azaltılmasına yönelik çalışmalar yapılmasının vurgulandı. Teftiş, denetim, rehberlik, inceleme ve soruşturmalar hakkında bilgi verilmesi, taşımalı eğitim ile ilgili değerlendirme yapılması, halk eğitim merkezi müdürlerinin mesleki ve teknik kurslarının sayısının ve katılımın artırılması, hayat boyu öğrenme ile açılacak kursların mesleki ve sosyal özellikleri, engelli öğrencilerin okula devamlılığının sağlanması konuları görüşüldü.

Toplantının ardından İl Milli Eğitim Müdürü Fatih Başak, Hamur Kaymakamı Zerrin Çay Beşikçi’yi makamında ziyaret etti. Daha sonra Başak, Hamur Lisesi ve Kız Meslek Lisesi’ni ziyaret etti. Sınıfları gezen Başak, öğrencilerle bir süre sohbet etti.

Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir, teşekkür ederiz.

View the original article here

0 yorum: