20 Ağustos 2013 Salı

WORDPRESS VİDEOLU KURS | 2013

  • Wordpress kurmak
  • Wordpress eklentilerini kurmak
  • Wordpress seo ayarları
  • Wordpress siteden para kazanmak

WordPress Videolu Kurs

WP Kurs olarak üyelerimizin Videolu Eğitim sayesinde kendi sitelerini tasarladıklarını görebilmek beni gururlandırıyor. 55 Adet kaliteli eğitim videoları ile programlama dilinden anlamadan Web Sitenizi tasarlayın ve geniş kapsamlı WordPress SEO çalışması uygulayın.

satışlarını bu kadar cazip hale getiren ise yüksek komisyon oranlarıdır.

Dijital ürün Satış sayfası için Web Tasarımı!

Dijital ürünüm için satış sayfası hazırlamak istiyorum WordPress ile bu mümkün mü?
Satış ortaklığı yapıyorum ve bir ürün için satış sayfası hazırlatmka istiyorum?
Affiliate satış sayfası nasıl hazırlarım?
LandingPage veya SalesPage hazırlatmak istiyorum?
Bu soruları gerek sitemi ziyaret eden arkadaşlardan gerek VIP üyelerimden olsun alıyorum.

Evet WordPress ile Satış sayfası tasarımı mümkündür!

Bu konuda bazı müşterilerime hazırlamış olduğum Satış Sayfaları (Sales Page)
Örneklere linklere tıklayarak bakabilirsiniz:
www.clubberqueen.com
www.solarenerjitasarrufu.com
www.borsakocu.com


BİR YORUM OKUYUN


Sn.Hakan Ocak,
WordPress dünyasında gezinti yaparken kursunuzun reklamı vasıtası ile sizinle tanıştığım ve kursunuza üye olduğum için çok mutlu olduğumu belirtmek isterim.Wordpress hakkında en ufak bir bilgim olmamasına rağmen kursunuzun videoları sayesinde çok
kısa zamanda wordpress ile hakkında bilgi sahibi oldum ve gerçekten de dediğiniz gibi 15 dakikada sitemi kurdum.Kurs videolarınızın kolay anlaşılabilir ve detaylı hazırlanmış olması bana gerçekten wordpress’i anlamamda çok fayda sağladı.
Ayrıca sorduğum sorulara bıkmadan ayrıntılı cevaplar vermeniz ve samimi ilginiz amacınızın sadece para kazanmak değil,üyelerinize gerçekten birşeyler öğretmek olduğunun bir göstergesidir.
WordPress konusunda hazırlamış olduğunuz kurs ile wordpress’i öğrenmemi ve uygulamamı sağladığınız için size teşekkür eder,
başarılarınızın devamını dilerim.
Tamer Hoşgören

0 yorum: