20 Ağustos 2013 Salı

YAZI YAZARAK EVİNİZDEN PARA KAZANIN | YAZİTÖR PDF İNDİR | YAZİTÖRLÜK

           

Yazitör olmak için herhangi bir eğitim gerekmemektedir.
Herkes Yazitör olabilir tek gereken “Yazitör STARTER E-Kitabı
Yazı yazarak düzenli paralar kazanabilirsiniz.Ne yazacağız,nereye yazacağız,ödememizi nasıl alacağız bunların yolunu bize bırakın.Çay içerken pcnizden belli konularda yazılar yazın,parayı hesabınıza alın.Alttaki kazanç dekontlarını inceleyin lütfen.
 
Güncel Kazanç Dekontları

Aşağıdaki resimde 2011,55 usd lik gelirin TL cinsinden banka hesabımıza yatan miktarı

İş bankası hesabımıza aldığımız ödemenin resmi
TIKLA-İNDİR

İzmir'den Sevilay(Muhasebe) Yazitör Starter
Yazitör nedir? Yazitör olmak bir meslektir.Ve bunu icra ederkende herhangi bir başka masraf yok gider yok. En avantajlı kısmı aylık 1000 tl ye günde 10 saat muhasabeci olarak çalışıp yol parası kıyafet ve diğer masraflarla zaten aylık 300 tl si gidiyor. Şimdi ekstradan Yazitörlük yapıyorum.Sadece mesai saati içinde kendime vakit çıkarıyorum bu işi yapıyorum hemde daha çok çalışıyormuş gibi gözüküyorum. Şimdi çift maaş gibi oldum artık işimede daha bir mutlu geliyorum..

0 yorum: