7 Eylül 2013 Cumartesi

NETTE SATIŞ YAPAMIYORUM | SATIŞLARI ARTIRMAK ÜZERİNE

     İki ay önce söylediğim sözlerdi benim de satış ortağıyım satış yapamıyorum.Ne zaman ki masterkazanç adlı ürünü satın aldım.Satışlarım patladı.Masterkazanc'ı anlatan yazılarımı şuraya yazdım.
    Xticarette ,clickmerkezde satış ortaklıklarım var.Ancak satışlarım çok zayıftı.Yeni bir şeyler bulmalıydım,yeni bir şeyler yapmalıydım.Neyse ki önüme Masterkazanç gelmiş,videolarını izleyince düşünmeden aldım.Alır almaz okumaya başladım.Müthişti.Kazançlarım artmaya,satışlarım çoğalmaya başlamıştı.Neden daha önce rastlamamışım böyle bir ürüne diye düşündüm.Ürünün yazarı Serdar Yüksel'e mail atıp teşekkür ettim.Altta yeni satışlarımdan elde ettiğim dekontu görebilirsiniz.Önemli olan taktikmiş ,tiyoymuş bunu bilemedim.
Evet kazanç artışım net olarak görülüyor.Serdar Yüksel'in bu muhteşem ürününün ayrıntılarını ve tanıtım videomu görmek istiyorsanız lütfen BURAYA tıklatın.

0 yorum: