19 Ekim 2013 Cumartesi

MASTERKAZANÇ SATIN ALAN VAR MI

Dürüst olmak gerekirse bu konu ile ilgili sorulacak en iyi soru diyebilirim buna çünkü cevabını yazmak için gerçekten heyecanlanıyorum. Önce bu makalede neler okuyacaksınız biraz sözedeyim. İlk olarak Master Kazanç ile ilgili kısa bir tüyo vereceğim . Master Kazanç ı aldıktan sonra püf noktalarından bahsedeceğim . Tamamen ücretsiz yöntemleri kullanıp Master Kazanç ile kazanmayı ve kazananları göstereceğim.

Master Kazanç deyince aklınıza ne geliyor diye çok merak ediyorum. Ama inanın Master Kazanç da bildiğiniz ve yapmadığınız çok taktik var , hepiniz ilkokula gitmişsinizdir . İlk okulu terk eden birisi dahi sadece okuyarak Master Kazanç dan para kazanabilir . Serdar Yüksel o kadar detaylı ve anlaşılabilir anlatmış ki  ,bir ömür boyu teknik destek verecek bir ürün olmasına dahi gerek yok bence. Soru sormaya gerek duymuyorsun , bazı püf noktalar var , bazı konularda anlaşılmayan şeyler olabilir böyle durumlar içinde zaten ayrı bir bölüm oluşturulmuş.  Üstüne üstelik master kazanç ın devamlı güncellemesine de sahip oluyorsunuz . Duruma şöyle bakalım ; bir bulaşık makinesini alıyorsunuz ve ürünün sahibi size makinanın yeni modeli üretilence ücretsiz değiştiricez diyor mu ? Kesinlikle demiyor , bu şekilde düşünün. Bakış açınız mutlaka hep üstte olsun.

MASTER KAZANÇ EĞİTİM SETİNİN PÜF NOKTALARI

Serdar Yüksel in yazmış olduğu Master Kazanç Eğitim Setinde , yazmayarak anlattığı eğitimlerde mevcut. Tabiki videolardan sözetmiyorum , Master Kazanç Eğitim Seti ni alanlar anlayacaklar ki ince püf noktaları detaylar da gizli. Detaylar bile çok şey kazandırıyor size ve master kazanç reklam amacı ile yapılmış eğitim seti de değil. Sadece bu işi yaparak internetten para kazanmak isteyenler için hazırlanmış bir hazine.  “Serdar Yüksel” i google de arattığınıza da adım gibi eminim. Çünkü bende Master Kazanç ı duyduğumda pek çok araştırma yaptım. Ancak genel de bulduğum şey kendini anlattığı site den başka hiç bir şey değil. Ayrıca Türkiye nin en büyük satış ortaklığı platformu olan Xticaret in sahibi Musa Erdoğmuş un da tavsiye ettiği eğitim seti. Buradaki en büyük püf noktayı anladınız sanırım ? Bir nevi master kazanç tekniği uygulayarak geriye kalan her şeyi detaylara aktardım. Koskaca bir satış ortaklığı şirketi sahibi , üstelik bu platformda kendi eğitim seti de var. Ancak bu zamana kadar sadece ve sadece master kazanç eğitim setini önermiş. Bende araştırmalarımın sonucunda Serdar Yüksel hakkında bir şey bulamadım, kişisel bir blogu dahi yok. Dolaylı yoldan da olsa “internetten para kazanmak isteyen herkesin kişisel blogu olmalı” gibi bir teoriyi de çürütüyor Serdar Yüksel farkında olmadan.

MASTER KAZANÇ EĞİTİM SETİ İLE KAZANDILAR


En büyük örneği vereceğim sizlere ve bu örnekten sonra da çok söze gerek kalmayacak bence. Serdar Yüksel in anlattığı yöntemler ile başarıya ulaşmış birileri var mı diye merak etmeyin. Mutlaka var üstelik tamamen ücretsiz yöntemler ile. Kendine ait ücretsiz bir blog açarak , Master Kazanç Eğitim Setindeki  yöntemleri kullanarak her şeyi uyguladıktan sadece 20 gün sonra , 20 günde 900 TL para kazananı göstereceğim. Master Kazanç “bir yılda 45 milyar kazanma” gibi garanti vermiyor , veya böyle bir şeyi iddaa etmiyor. Önemli olan şey , sadece sizsiniz Evet Serdar Yüksel  yılda tek hesabından sadece Xticaret i kullanarak 45.000 TL kazanmıştır ancak bunu düşünmeden önce Master kazanç ile sadece 15 günde ücretsiz yöntemler  ile para kazanan bir arkadaşımızın kanıtına bakalım.


Gördüğünüz gibi ödenen tarihe bakarsanız gerçekliğini kolayca anlayacaksınız. Master Kazanç Eğitim Seti ile kazandığına nasıl inanayım ki gibi olumsuz düşünceler gelebilir aklınıza ancak burada her zaman söylediğim gibi ilk olarak önce inanmalısınız. Ben bu paranın master kazanç ile kazanıldığını biliyorum. Sizde inanın ve hemen çalışmaya başlayın. İnanmak Başarmanın yarısıdır. 

Yine de bu kazancın sahibinin sitesini yorum olarak sorana vereceğim. Master Kazanç Eğitim Seti  yönteminin ana fikri “kur ve unut” tur. Gördüğünüz rakamları kur ve unut yöntemi ile göre kazanmıştır bu rakamları kazanan. Serdar Yüksel de bu taktiği uyguluyor , ama tutar ama tutmaz bu size bağlı , kullandığınız taktiklere bağlı ancak kurduktan sonra mutlaka unutun ve sadece güncellemeler için sitenize girin. Master Kazanç Eğitimi  eğer siz bu makaleyi okuyorsanız , bu kurduğum sistem için de geçerli olmuştur yani tutmuştur demektir.

Son olarak söylenecek çok fazla şey yok aslında . Düzenli olarak çalışıp , sabrettiğiniz inanın her şeyi yapabilirsiniz . Söylediğim gibi master kazanç bir araçtır , amaç değil....


Master Kazanç Eğitim Setini Satın Aldim isimli makaleye buradan ulaşabilirsiniz

0 yorum: