19 Ocak 2014 Pazar

HAYALİNİZDEKİ FOTOĞRAFLARI ÇEKMEK İSTER MİSİNİZ?

*Hayalindeki fotoğrafları çekmek ister misin?

*Çevrendekileri şaşırtmak ister misin?

*Sosyal medyanın bir numarası olmak ister misin?

Fotoğraf Hileleri Ve Özel Efektler Eğitim Seti En ilginç fotoğraf çekim tekniklerini konu alan ve fotoğrafa profesyonellik katan yeni nesil efektleri ile Türkiye nin ilk ve tek online fotoğrafçılık eğitim setidir.

Fotoğraf Hileleri Ve Özel Efektler Eğitim Seti En ilginç fotoğraf çekim tekniklerini konu alan ve fotoğrafa profesyonellik katan yeni nesil efektleri ile Türkiye nin ilk ve tek online fotoğrafçılık eğitim setidir.

200 sayfalık E-Kitap ve 4 saatlik anlatım videolarıyla profesyonel ve amatör fotoğraf makinesi ile yapılabilecek harika uygulamaları detaylı bir şekilde ele almaktadır.http://goo.gl/UGfXXK erişebilirsiniz.

Online erişim sağlanabilen bu ürünü satın alan kullanıcılar anlık olarak sitemizden http://goo.gl/UGfXXK tüm içeriğe ulaşabilirler aynı zamanda eğitim setinin tüm içeriğini bilgisayarlarına indirebilirler. Bu nedenle kargo ücreti ödemelerine gerek kalmamaktadır.


0 yorum: