23 Eylül 2010 Perşembe

BORSADA PARA KAYBETMEYE SON VERİN.

BORSADA PARA KAYBETMEYE SON VERİN.

  Bu tekniğe kitabın yazarı KÖPEK BALIĞI TEKNİĞİ adını vermiş.
KÖPEKBALIĞI TEKNİĞİ Yazarı tarafından yayından kaldırılmıştır, size BORSA KOÇU 'NU önerebiliriz.Lütfen TIKLAYIN

  1. Sistem 12 yaşında bir çocuğun bile anlayacağı bir seviyede yazılmış.
  2. Uzun zaman bilgi birikimine ve uzmanlığa gerek yok.
  3. Sistemin al dediği yerde al sat dediği yerde sat,kaybetmek yok.
  4. Kısa,orta ve uzun vadede senedin hareketini dürbün gibi gösteren bir kitap.
  5. Endeks inmiş,çıkmış sizin senedinizle hiçbir alakası yok,siz hep kazanacaksınız.
  6. Artık yanlış yerden almak ve satmak yok.siz hep karlısınız.
BENCE KAÇIRILMAMASI GEREKEN UZMAN BİR KİTAP MUTLAKA ...TIKLAYIN.
 
 
KÖPEKBALIĞI TEKNİĞİNİ UYGULAYANLARIN YORUMLARI 1
 
Vasfiye Atasoy - 22.09.2010
Gününüz aydın olsun Ahmet bey!

Size daha 2 gün önce birkaç hisseden bahsetmiştim bana vking'i tavsiye etmiştiniz 1,34'ten 2 gün geçmesine rağmen 1,42 bugün ,size söyleyecek söz bulamıyorum.ALLAH ne muradınız varsa versin herşey kalbinize göre güzel olsun.
Sitenizi inceledim vede yorumları yeni bir kitap çıkarmışsınız hayırlı olsun,daha önce kitabı satın alanlara hediye demişsiniz, banada gönderirimisiniz vede altın listeye eklemiştiniz altın hisseleride gönderirseniz çok makbule geçer.

ALLAH sizi başımızdan eksik etmesin.İyiki varsınız...
 
                                                                 
 
Rizeden Engin Şentürk - 21.09.2010
İstanbul Üniversitesi Endüstri mühendisiyim. Ben tesadüf eseri Köpek balığı tekniği kitabına rastladım.Tanıtımlarını okudum ilk önce inanmadım çünkü ben sürekli borsa ile ilgili nette ne görürsem alıyordum ve hiç biri işe yaramıyor param her defasında boşa gidiyordu bu da onlardan biri dedim. Daha sonra aradan 1 hafta geçti aklıma takıldı aman dedim bu kadar para boşa harcadım bir 89 tl de buna vereyim dedim ve kitabı aldım içeriğine baktım çok heyecanlandım çünkü verdiği veriler ve değerler daha önceden hep kendini kanıtlamışlar. Kitap anlaşılır ve sade yazılmış yani herkes anlayabilir ben aşırı detaycı olduğum için en ince detayı noktayı Ahmet beye sorar oldum ama kendisi sağ olsun her zaman e-maile cevap verdi yada msn den saatlerce sorularıma bıkmadan cevap yazdı. Ben bu güne kadar hangi konuda olursa olsun hangi ürün olursa olsun bir satıcının ürünün bu kadar arkasında durmasını ve her konuda alan kişiyi aydınlatmasını görmedim. Bu sistemle daha bu güne kadar para kaybetmedim aksine hep kazanan oluyorsunuz. Buda yetmiyormuş gibi sağolsun Ahmet yeni çalışmalarla plus eki çıkartmış bu üzerine tatlı gibi oldu eskilerin dediği gibi "Armut piş ağzıma düş" misali tam alış ve satış noktalarını veriyor. Buda yetmemiş gibi Ahmet Bey şimdide her hafta sonu kendi sistemle elde etmiş olduğu altın hisseler listesi yayınlıyor herkesin e-mail adresine gönderiyor.Listelerde verdiği hisseleri tektek inceledim kısa vadede 20 hissenin tamamı 1 haftada değerinin üzerine çıktı, ve bunların 12 tanesi 2. hedefe hızla ilerliyor. orta vadede vermiş olduğu 20 hissenin tamamı değerini geçti yarısıda 2. hedefe koşuyor. Ben size sabaha kadar anlatsam aslında boş çünkü bu kitabı alıp okumanız her şeyin ne derece doğru ve mantıklı olduğunu size gösterecektir. Ahmet Bey size yazdığım özel mesajdada söylediğim gibi! almış olduğunuz her kuruş size annenizin ak sütü gibi helal olsun. Sizden tek istediğim bundan sonrada bizimle bu şekilde ilgilenip her hafta altın listeyi göndermeniz.

Herşey İçin Çoook Teşekkür Ederim....
 
Aykan Ünlüpınar - 18.09.2010
Ahmet bey selamlar,
1,98 maliyetle EUROM'a girmiştim. 2,43 oldu bugün. Söyleyecek söz yok. rakamlar konuşuyor.
Teşekkür etmek istedim sadece... 
 
Bursadan - Erdem Usanmaz - 15.09.2010
Köpekbalığı tekniğinin ismini ilk duyduğumda çok merak ettim siteye girdim ve incelemeye başladım. 10 yıldır borsayla ilgilenmeme rağmen aynen sitede yazılanlarda olduğu gibi ben kağıda girince kağıt bir miktar gitsede satış yapılacak yeri bulamıyordum yada aldığımda bekliyordum. Ben bıkıp sattığımda kağıt ondan sonra gidiyordu. Kitabı satın aldım ve okuduğumda yazan belirteçler haylı ilginçti. İlk hafta olmasına rağmen 11,60 maliyetle Ayces aldım. Şu anda 12,70 teşekkürler köpekbalığı tekniği teşekkürler Ahmet bey iyi ki varsınız.
 

0 yorum: