1 Kasım 2010 Pazartesi

BORSADA ÇOK AMA ÇOK KAYBETİM.

Arkadaşlar borsada çok ama çok kaybettim...Yıllarca...Belki bir ev ev değilse kesin lüks bir araba...Aracı kurumlar,öneriler,forumlar,analizler arasında sıkışıp kaldım.Yüzüm hiç gülmedi...İntiharı bile düşündüğüm anlar olmuştur...Ta ki Ahmet Ünver Bey'i tanıyana kadar...Allah ondan razı olsun.Bir arkadaş vasıtasıyla tanıştım,ikna oldum.Borsada Köpekbalığı Tekniği+plus adlı kitabını aldım.Ne iyi etmişim.O gün bu gün kaybetmiyorum.Senetleri otomatik al-sat veren bir teknik bu.Sadece ben değil yüzlerce kullanıcının olumlu yorumlarını okuyacaksınız.Endeks inmiş,çıkmış hiç önemsemiyorum.Elimin altında mucize bir teknik,yayıla yayıla koltuğumda endeksi izliyorum.Herkese de tavsiye ederim.Özellikle benim gibi yıllar yılı kaybedenlere.

0 yorum: