13 Eylül 2013 Cuma

İNTERNETTEN PARA KAZANMADA MASTERKAZANÇ ETKİSİ


İnternette Para Kazanmak İçin Çok Çaba Harcadınız ve Olmadı mı? Master Kazanç Eğitim Setinde İnternette Para Kazandıran Doğru Teknikler Var mı?

 

Hepimizin ortak sorunu öyle değil mi? İnternette para kazanmak üzerine yazılan ve güncel olmayan eserlerle yola çıkan e-girişimciler sonuçsuz kalan teşebbüsler arasında bocalarken son günlerde adını duyduğumuz “Master Kazanç” isimli yeni bir internetten para kazanma yöntemleri seti ve rehberi piyasaya çıktı. Hemen para kazanma iddiasında bulunan onca eğitim seti içinde Master Kazanç eğitim seti ile internetten para kazanma yöntemlerini öğrenmek ve para kazanmak gerçekten mümkün mü? Yoksa bir şehir efsanesi mi?
İnternetten para kazanma yöntemlerini keşfetmek isteyenlere yardımcı olmak için Master Kazanç eğitim setini enine boyuna inceledik. Piyasaya hızlı bir giriş yapan eğitim setini içerik, üslup ve ekonomik değer açısından değerlendirdik.
Master Kazanç internette para kazanmak eğitim setinin resmi sitesine ulaşmak için buraya tıklayın.
Önceki yıllarda “Web Sitesi Kurma Rehberi” ve “Blog Yazarları için SEO Rehberi“ni isimli eserleriyle tanıdığımız internet satış uzmanı Serdar Yüksel‘in yeni eseri Master Kazanç geçtiğimiz ay piyasaya çıktı. En son 2013 internetten para kazanma yöntemlerinin aktarıldığı sette uygulamalı derslerin zincir halkaları gibi birbirini takip etmesi, SEO ve satış taktikleri ve tabi ki özel Master Kazanç tekniği ile adından çok söz ettireceğe benziyor. Benim bu eğitim setini satın alma nedenimi açıkladığım yazımı incelemek için buraya tıklayın.
Master Kazanç eğitim setinde neler var?
İnternetten para kazanma yöntemlerinin öğretildiği Master Kazanç eğitim seti internet piyasasının iki gözde sistemi olan Online Satış Ortaklığı (Affiliate Marketing) ve CPA Marketing’i temel alıyor.
Satış Ortaklığı ve CPA Networklerine kayıt nasıl yapılır? Satış için doğru ürünü nasıl seçmeliyim? Satış odaklı kelime analizi nasıl yapılır? Domain ismi seçerken nelere dikkat etmeliyim? WordPress kurulumu nasıl yapılır? Satış yazısı nasıl yazılır? Anahtar Kelime Aracını etkili kullanarak Google’da üst sıralara çıkmak için internetten para kazanma yöntemlerinden SEO teknikleri nasıl uygulanmalı? Makale yazarak para kazanmak nasıl olur? gibi internetten ürün satışı yapmak için bilmemiz gereken özel teknik ve sırları bu sette bulmanız mümkün.
Sette bir satış ortağının ürün seçiminden en güncel site-dışı seo tekniklerine kadar bütün satış süreciyle ilgili hemen tüm bilgileri bulabileceğiniz ve bol miktarda uygulamalı videolarla desteklenmiş yazılı anlatımlar bulacaksınız.
Master Kazanç setinin daha detaylı içeriği hakkındaki yazımız için buraya tıklayın.

İnternetten para kazanma yöntemlerini ben de öğrenebilir miyim?

Dersler temel seviyede bilgisayar ve internet kullanıcılarının anlayabileceği şekilde anlatılmış. Setin ilk planda göze çarpan özelliği dersleri adım adım ve uygulamalı olarak anlatması. Yazılı dersler görsel video anlatımlarıyla destekleniyor. Dersleri ekrandan takip ederken aynı ekrandan satış sisteminizi adım adım inşa ediyorsunuz. Böylelikle önce öğreneyim sonra uygularım diye vakit kaybetmiyorsunuz.
Derslerde minimum teori maksimum uygulama var. Master Kazanç eğitim setinin hemen internette para kazandırma iddiası yok. Bu da Serdar Yüksel‘in seti hazırlarken ticari bir kaygı gütmediğini gösteriyor. Amaç internette para kazanmak sanatını öğretmek.
                                                                             
master-kazanc-internetten-para-kazanma-egitim-seti
Dersler “Master Kazanç isimli e-kitap merkezinde veriliyor. Önce ekran görüntüleriyle desteklenmiş kısa anlatımlı ders metnini okuyorsunuz. Sonra derslerin arasına akıllıca konmuş Video Eğitim” yazan mavi kutularda durup ilgili videoyu seyrediyorsunuz. Oku-seyret-uygula gibi farklı bir eğitim yaklaşımıyla hazırlanan Master Kazanç derslerini çalışırken internetten para kazanma yöntemlerinin de temelini öğreniyorsunuz. Daha önce hiç blog kurmamış olabilirsiniz ancak Master Kazanç eğitim setinin sonunda hedef kitle odaklı bir satış sitesini tıpkı bir proje ödevi gibi tamamladığınızı göreceksiniz.
Makale yazarak para kazanmak mesleğinin kayıp parçası bu eğitim setinde saklı. Bu işlerle yaklaşık 7 yıldır ilgilenen biri olarak halihazırda kullandığım fakat işe yaramayan pekçok tekniğin doğrusunu öğrenme fırsatı buldum. Yani taşlar yerine oturdu. Öyle ki bu bilgiler internette para kazanmanızda sizi rakiplerinizden 10 adım öteye taşıyacak finansal dönüşüm oranı yüksek çok değerli bir altın madeni.
Master Kazanç Eğitim Seti

Master Kazanç İnternette Para Kazanma Setinin Olumlu Yanları :


  • İnternetten para kazanma yöntemlerini deneme-yanılma yöntemiyle öğrenmek uzun yıllar emek harcamayı gerektirirken, satış odaklı doğru teknikleri Master Kazanç eğitim setiyle internette para kazanmayı 1 ay gibi kısa bir sürede öğreniyorsunuz.
  • Dersleri tamamladığınızda yayında ve çalışır durumda bir siteniz oluyor.
  • Yazılı-resimli derslerin yanında değil aynı zamanda yaklaşık 1.20 GB hacmindeki görsel video dersleri var.
  • Master Kazanç internetten para kazanma yöntemlerini ilk defa duysanız bile kolaylıkla öğrenebileceğiniz şekilde hazırlanmış.
  • Dersleri uygulama yaparak öğreniyorsunuz. Sadece ders çalışmıyorsunuz aynı zamanda satış sitenizi de kuruyorsunuz.
  • İnternetten ürün ve hizmet satışıyla ilgili çoğu yerde bulamayacağınız “işin sırrını” öğreniyorsunuz.
  • “Master Kazanç” ana ders e-kitabının yanısıra internette para kazanmanıza hız kazandıracak “Alternatif Kazançlar”, “Sık Sorulanlar”, “Youtube Kazanç Sistemi” ve daha hızlı kazanmaya yönelik hazırlanmış “Turbo Kazanç” bonus ürünleri de ücretsiz veriliyor.
  • İşin en güzel kısmı olan “Kur ve Unut” sistemi veriliyor. Sistemi sağlam bir şekilde kurunca ayda sadece 4-5 saat emek harcamakla size sürekli para kazandıran bir site sahibi oluyorsunuz.
  • Sistemi başka ürünler için de kurarak kazancınızı katlayabiliyorsunuz.
  • Satış dönüşüm oranı yüksek ve hedef odaklı ziyaretçiyi sitenize yönlendirmeyi öğreniyorsunuz.

Master Kazanç eğitim setinin elbette olumsuz yanları da var

 

  • İnternette para kazanma tekniklerini 1 ayda öğrenecek kadar azim ve sabır gerekiyor.
  • Seti satın aldığınız gün hemen internette para kazanmayı vaat etmiyor.
Evet sonuç olarak Master Kazanç internetten para kazanma yöntemleri eğitim seti adım adım ilerleyen uygulamalı ve görsel dersleriyle, “Kur ve Unut” odaklı yaklaşımı ve satış odaklı çok özel Master Kazanç tekniğiyle çoğu üründen farklı. Ekonomik getirisi yüksek kullanışlı kazanç teknik ve taktikleriyle bu ürünü rahatlıkla tavsiye ediyoruz. Master Kazanç setiyle siz de doğru tekniği keşfederek, internette para kazanamamak probleminizi kısa süre içinde aşabilirsiniz.
Master Kazanç İnternetten Para Kazanma Yöntemleri Seti Resmi Ürün Sayfasını İncelemek İçin Tıklayın>>>>

0 yorum: