14 Ocak 2014 Salı

İDDAADA KAYBETMEYE SON | SÜPER İDDAA TEKNİKLERİ

  1. Yıllardır herkes gibi ben de iddaa oynuyorum. Lise yıllarımda başladım, şu anda üniversite yıllarımda hala devam ediyorum. Öğrenciler için yani biz için, öğrenci hayatı için buradan ekstra birazcık gelir elde edebilmek harika bir duyguydu. Ufak tefek garanti oynar, kazandığımız ufak tefek meblağlar bile bizi sevindirirdi.

  1.           Normal vatandaşlar için ise de aynı heyecan geçerli iddaa için.. Kimi futbol aşkından, futbolun heyecanına daha da kapılmak istemesinden oynuyor, kimi büyük meblağlar yatırarak büyük voleler vurmak için oynuyor, kimi 50-100 liraya 1000 lira alayım kafam rahat aylık gelirime ekstra bir şey ekleyeyim peşinde olduğundan oynuyor.İdaa Sırları için burayı tıklayabilirisniz.

               Ama Türkiye'de İddaa'yı yöneten ve sistemi ayarlayanlar o kadar zekice ve sinsice yönetiyor ki bu iddaa bahisini banko oynadım dediğiniz kuponlardan dahi 3 tanesi yatıyor belki 1 tanesi tutuyor o bile garanti değil. Oranlar kaliteli olmuyor. Öğrenci hayatıma katkıdan çok yıllarca zarar verdi. Sürekli zarardaydım, hiç bir zaman kazanamadım iyi bir şekilde, pozitife geçebilecek düzeye gelemedim, yarardan çok zararı oldu bütçeme. Taa ki aşağıda ve yukarıda link bağlantılarını verdiğim kitabı alana kadar.


  2.            Kitabı alalı 1,5 ay oldu ve ben yine klasik az parayla çok para kazanma, klasik öğrenci mantığıyla yola çıkarak yaklaşık 1,5 ayda 3,700 lira kazanca geçtim. Kimilerine iddaadan az bir gelir gibi gelebilir bu rakam fakat ben çok meblağlar yatırmadım, bir öğrenci olarak o güce sahip değildim.

                Size tavsiyem bu kitap iyice yaygınlaşmadan, iddaa sistemlerini, oranları ayarlayanlara bu kitap hakkında bilgi gitmeden buraya tıklayarak kitabı evinize getirtip bu kitabın nimetlerinden faydalanın. Çok güzel gelirler, kazançlar elde edin. Normalde iddaaya 2-3 haftada yatırdığınız paraya kıyın bu kitabı alın, kitabı aldığınız fiyatın 5 katını sadece 1 tane iddaa kuponuyla çıkartın. Elinizi çabuk tutun, bu fırsatı tepmeyin.

0 yorum: