29 Haziran 2011 Çarşamba

KÖPEKBALIĞI FİYASKO MU?/NET CEVAP

Bir sitede rastladım hoşuma gitti aynen paylaşıyorum.Bakın bakalım Köpekbalığı fiyasko mu yoksa değil mi?Onu kullananlar net cevabı veriyor hemen.

Borsada Köpek Balığı Tekniği adında bir kitap çıkmıştı bundan aylar önce. Elbette her zamanki sizi uyarma ihtiyacı hissetmiş ve aşağıdaki yazıları yazmıştım.
VOBiX Yazılan:
Boğalar, ayılar, tilkiler bitti şimdi bir de köpekbalıkları çıkmış.
Burada yazdığı gibi ben trend değişmeden trendin değişeceğini anlayabiliyorum bu işi çözdüm diyen var mı?

Ebook yazmışlar 89TLye satıyorlar.
Satın almayın da sadece sayfada yazanlara bir bakın!

Yatırım camiaası nerelere gidiyor anlamış değilim.

Alıntı:
10-Bu site veya Köpek Balığı Tekniği E-Kitabında anlatılan bilgilerin veya eğitimlerin kişiden kişiye değişebileceği ve sizin çalışmanızla, bu işe vereceğiniz emekle gelişeceğini bilmeniz gerekmektedir. Bu site ve site aracılığıyla satılan kitap kimseye para kazanma garantisi vermez.

Alıntı:
Sorumluluk Sınırları / Garantiden Feragat
Köpek Balığı Tekniği E-Kitabı Borsada Köpek Balığı Tekniğini 89 TL (Türk Lirası) karşılığı Xticaret.com firması tarafından ödeme alınmak koşuluyla satılmaktadır. Satın aldığınız bu elektronik kitap karşılığı Türkiye Cumhuriyeti Devleti'ne % 10 stopaj ödenmektedir. Köpek Balığı Tekniği E-Kitabı'nı satın aldığınız ve sağlıklı bir şekilde ürünü açabildiğiniz anda Köpek Balığı Tekniği E-Kitabı sahiplerinin size karşı sorumluluğu bitmiştir. Köpek Balığı Tekniği E-Kitabı bu konulardan sorumlu değildir. Köpek Balığı Tekniği E-Kitabı'nda anlatılan yöntemlerden yaşanacak yasal sorunlardan kopekbaligiteknigi.com ve Köpek Balığı Tekniği E-Kitabı sahipleri sorumlu değildir. Köpek Balığı Tekniği E-Kitabı'nda yer verilen firmalarla ve o firmaların internet siteleriyle kopekbaligiteknigi.com ve Köpek Balığı Tekniği E-Kitabı'nın herhangi bir ortaklığı veya başka türlü bir bağı yoktur.
ki mesaj ise büyük ihtimalle kitabın yazarına ait. Çünkü Köpek Balığı Tekniği sitesindeki ilk yorumun aynısı.
VOBiX Yazılan:
Kitabı kötülemedim. Burada hiç bir üyeyi bir şey satın almaya yönlendirmediğimiz için "satın almayın" ifadesini kullandım. Ayrıca kitap piyasaya bu hafta çıktı. İlk satışını da bu ay gerçekleştirdi. Bu tür kitaplarda para iade grantileri ve bonuslar olur ama yazar sanırım kendine güvenemediğinden para iadesi vermek yerine kitap açıldığı anda sorumluluğunun bittiğinden bahsetmiş. Benim eleştirdiğim kısım yazarın kitabı alanlarla irtibatını kitap açıldığı anda kesmesi. Kitabı yazsın satsın, basılmış kitaplardan farklı değil fakat dijital ürün sektörü böyle işlemiyor malesef.

Bu forumda VOB üzerine onalrca konu ve yazı var. Üstelik 18 adet de teknik sistem var. Bunlar tammen ücretsiz. Üstelik konuyu okuduktan sonra sorumluluğumuz biter demiyoruz. Elimizden geldiğince yardımcı oluyoruz. Sürkli iletişim halindeyiz.
 
CEVAP AŞAĞIDA VE NET


VOBiX Yazılan:

magnum70 Yazılan:
kitabu suçluyorsunuz ama içeriğini bilmiyorsunuz.ben kitabı alalı 4 hafta oldu 25.05.2010 tarihinde 3.64 den bjkas aldım ve 8 gün sonra 03.06.2010 tarihinde tekniğin sat dediği yerde 4.28 den sattım. yüzde 18 para kazandım.küçük yatırımcıyı koruyan bu tekniğin yazarına teşekkür ederim.şimdide 9.10 dan afmas aldım bakalım ne olacak..

0 yorum: