2 Ekim 2011 Pazar

Ek Gelir-Ek İş İmkanı Arayanlar!!

ek gelir-ek is


İş arıyor ya da ek bir iş imkanı arıyor olabilirsiniz.Şimdi sizlere bu konuda bir fikriniz olması açısından bazı konulardan ve iş imkanlarından bahsetmek istiyorum.Düzenli bir geliriniz varsa yada düzenli bir gelir elde etmek istiyorsanız ve en önemlisi bu yazıyı okuyorsanız bu imkanı elde edebilirsiniz.Çünkü internet başındasınız.


Gelelim bu imkanlara nasıl kavuşacaksınız.Öncelikle şunu samimiyetimle söylemeliyim ki internetten ek gelir sağlamak,para kazanmak hayal değil gerçek.Öncelikle inanmanız ve cesaretinizi toplamanız gerekmektedir.Bu konu hakkında daha önce burada bir kaç makale ile bahsetmiştim.


Bende bir ek gelir elde etmek için araştırmalarıma bir iş arkadaşımın “anket doldurarak para kazanılıyormuş” demesiyle başladım.İnternetin içine girdikçe bu işten hatırı sayılır derecede para kazanan,ek gelir elde eden kişilerle tanıştım ve ilk önce bir Teobook üyesi oldum.Ondan sonrası araştırdıkça geldi ve bu konunun ne kadar geniş bir iş imaknı olduğunu gördüm.Daha sonra hiç bilmediğim affiliate marketing(satış ortaklığı),network marketing,tıkla kazan(ptc),google adwords ve google adsense gibi bir çok terimler tanıştım.Şimdi bu geçen sürede edindiğim tecrübelerden sizlere bahsetmek ve bir fikir edinmenizi sağlamak istiyorum.Öncelikle internet hakikaten amacına uygun kullanılırsa hem büyük nimet hem de ek iş,ek gelir arayanlar için büyük bir kapı.Bu fırsatı internet erişimi olan herkes,facebook kullanabilen herkes,mail okuyabilen,gazete başlıklarını okuyabilen herkes ama herkes değerlendirebilir.Yapacağınız sadece sağlam ve güvenilir bir kaynak elde etmek.Bunun için de bu sitede gerekli bilgiler mevcuttur.Affiliate marketing ile uğraşabilir yada son günlerin popüler işi Projex ile hem affiliate marketing hem de network marketingle kazanç sağlayabilir,kesenize bir ek gelir elde edebilirsiniz.Tabi ki hepiniz takdir edersiniz ki çalışmadan,bir çaba sarfetmeden sonuca ulaşmak mümkün olmaz.Biraz güven,biraz gayret sonucunda göreceksiniz başarılı olacaksınız.Ben web sitesi nasıl olur? nasıl kurulur bilmezken bu siteyi ve bu adresteki siteyi kendim yönetebiliyorum.Lütfen kendinize ve bu işe güvenin sonuç kesinlikle pozitif olacaktır.Bu fırsatlardan birisine buradan ulaşabilirsiniz.Yukarıda bahsettiğim Teobook ve bir çok hediyeye bu fırsatla birlikte sahip olacaksınız.  PROJE X ÖN KAYIT LİNKİ


İnternetten Türkçe siteler ile sermayesiz, risksiz ,blog yazarak ve sabit ek gelir elde etmenin yollarını Canlı seminerler desteğinde öğrenmek içi buraya tıklayın.  Clickbank ile para kazanmayı öğreten en iyi eğitim kiti için  ise buraya tıklayın.

0 yorum: