15 Aralık 2013 Pazar

İNTERNET ÜZERİNDE 1 SAAT ÇALIŞIP AYDA 1000 LİRA KAZANMAK

İnternet üzerinden günde 1 saatinizi ayırarak ev rahatlığında 100TL para kazanmak ister misiniz? Yurt dışında 10 yılı aşkın süredir mükemmel bir ivme ile büyüyen online satış ortaklığı yani affiliate marketing sektöründe sizde yerinizi alarak günde 100TL kazanabilirsiniz.
Peki satış ortaklığı sistemi nedir?
Online satış ortaklığı sistemi başkalarının ürünlerini internet üzerinden pazarlayarak yüksek komisyon kazandıran bir platformdur. Ürün başına kazandığınız komisyonlar çoğu zaman ürün sahiplerinden daha fazla para kazandırır hale getirmektedir. Ürün sahipleri ürününü satan satış ortaklarına %40 ile %70 arasında yüksek komisyonlar vermektedir. Ürünlerde bu kadar komisyon verilmesinin sebebi ürünlerin büyük bir kısmı dijital üründür yani program ve hizmet gibi ürünler sattığımız için ürün masrafı, depo masrafı ve kargo masrafı gibi maliyetleri bulunmamaktadır. Ürün sahibi ürününü affiliate platformuna ekleyerek satış ortaklarına verilecek komisyonu belirler. Affiliate platformu ürüne satış ortağı olan her kişiye özel referanslı link vermektedir. Örneğin bir antivirüs yazılımı pazarlıyoruz. Porgramın benim linkim üzerinden satılması için örnek; www.antivirusprogrami.com/ref=1234 gibi referanslı linkten müşterinin ürünü satın alması gerekir. Müşteri bu linkten ürünü aldığı anda affiliate panelinden kazancınızı görebilirsiniz. Bu tarz platformlarda genelde 15 günde bir ödeme alırsınız. Antivirüs yazılımını sadece örnek verdim. Bu sektörde 70 binden fazla ürün bulunmaktadır. Evinizde sadece günde 1 saat bu iş ile ilgilenerek günde 100 lirayı çok rahat bir şekilde kazanabilirsiniz. Ürünleri pazarlarken asla kimse ile yüz yüze yada iletişim kurarak pazarlamak zorunda değilsiniz.
internetten-para-kazanmanin-yollari
Bu sektörde çalışmanın ajantajları;
- Evinizden çalışabilirsiniz.
- Günün istediğiniz saatinde çalışabilirsiniz.
- Patron yok, kendi işinizin kendi patronusunuz.
- Sabah erkenden işe gitme derdi yok.
- Aileniz ile saha fazla zaman geçirebilirsiniz.
- İstediğini zaman mola verebilirsiniz.
- İstediğiniz zaman tatile çıkabilirsiniz.
- Çalıştığınız kadar para kazanırsınız.
internetten-para-kazanma-yollari-9
internetten-para-kazanma-yollariSatış ortaklığı sektörünün aslında o kadar çok avantajı var ki bu sadece bu avantajlar için bile bu sektörde çalışılır. Satış ortaklığı sistemini öğrendikten sonra internetten bu zamana kadar harcadığınız zaman için üzüleceksiniz. Bu işte çalışabilmeniz için gereken özel bir yeteneğinizin olmasına gerek yok. Sadece bilgisayar kullanmayı normal seviyede bilen bir kişi bile bu sektörden günlük 100TL rahat bir şekilde kazanabilir. İnternetten para kazanmak için denemediğim yol kalmamıştı. 3 Yıl önce satış ortaklığı sistemi ile tanıştım ve bu iş hayatımın işi olduğunu düşünüyorum. Bu iş sayesinde güzel yerlere geldiğimi hedeflerime ulaştım.
En önemlisi de bu sektöre hiç yatırım yapmadan para kazanmaya başlayabilirsiniz. Bir süre sonra kazancınızı otomatikleştirerek günden güne katlanan bir kazanca sahip olabilirsiniz. Gece siz uyurken bile başkalarına ürün satarak komisyon kazanırsınız. Ürünü alan kişilerle kesinlikle iletişim kurmazsınız. Ürünü alan müşteri ürün hakkındaki tüm soru ve isteklerini sattığınız ürün sahibine iletir. Eğer sizde internetten satış ortaklığı sistemi ile para kazanmaya başlamak istiyorsanız Orkaplus(Tıkla İndir) eğitim setini öneririm. Bu eğitim setinin yazarı satış ortaklığı sisteminde tanınmış isimlerden biri Kadir Karapelit‘tir. Kadir Bey ile eğitim seti hakkında görüştüğümüzde bana Kazanç Teknikleri setini inceleme fırsatı sundu. Ve şunu söylemeliyim ki internetten para kazanmaya başlamak isteyenlere kesinlikle tavsiye edeceğim bir eğitim seti. Satış ortaklığı sistemi en ince detayına kadar resimli bir şekilde anlatılmış. Eğitim setinde satış ortaklığı sistemi en basitinden en kapsamlı detayına kadar anlatılmış.
Kazanç Teknikleri Eğitim Setinde Anlatılanlar;
- Satış ortaklığı sistemi nedir, nasıl işler?
- Satacağımız ürünleri nasıl değerlendirmeliyiz?
- Ürün satarken hangi yöntemleri izlemelisiniz?
- Web site kurulumu A’dan Z’ye resimli anlatım.
- Reklam vererek nasıl ürün satılır?
- Facebook, Twitter, Youtube gibi sosyal ağlar üzerinden nasıl ürün satabilirsiniz?
Yukarıda ki soruların tümünün cevabını Kazanç Teknikleri eğitim setinde bulabilirsiniz. Ve bu eğitim setinin en iyi yanı setin yazarı Kadir bey ürünü satın alan kişilere özel telefon desteği ve uzaktan bağlantı desteği sunuyor. Takıldığınız konuda anında telefon desteği alabilirsiniz. Bunun yanında merak ettiğiniz yada yapamadığınız bir işlemi uygulamalı olarak görmek isterseniz bilgisayarınıza bir program aracılığı ile bağlanılarak takıldığınız konularda canlı destek imkanını sunuluyor.
Yeni! Eğer Orkaplus(Tıkla İndir) eğitiminde anlatılan yöntemler ile para kazanamazsanız paranız 15 gün içinde iade ediliyor! Buda Kadir Bey’in bu sektördeki profesyonelliğini anlatmasına yettiğini düşünüyorum. Hepinize bol kazançlar dilerim.

0 yorum: