18 Ağustos 2013 Pazar

İNTERNETTEN TAM OTOMATİK PARA KAZANMA SİSTEMİ

İNTERNETTEN OTOMATİK PARA KAZANMA SİSTEMİ


Uzun bir ara verdim farkındayım. Ama bu süreçte boş durmadım araştırdım, internet o kadar büyük bir okyanus ki her gün farklı bir şey bulup çıkartıyorsunuz. Her gün yeni bir kaynak her gün yeni bir yöntem daha ekleniyor internetten para kazanma yollarını gösteren… Google’a gidip yazdığınızda gerçekten ne kadar da fazla sonuç çıktığını görünce hayrete düşüyor insan. Peki bunların hepsi güvenilir mi yoksa büyük bir zaman ve para kaybı mı? Tabi ki büyük bir kesimi tam bir fiyasko. İnternetten para kazanmayı Uzun yıllar önce kafaya koydum. Çok şükür maaşlı bir işim de var ama gelirim giderlerimi karşılayamaz durumdaydım. Diğer işimi de sekteye uğratmadan ne yapabilirim diye düşünüp araştırırken tanıştım ben bu büyük okyanusla. Zaman zaman içinde kayboldum, zaman zaman boğulacak gibi oldum… Ama pes etmedim. Ve çok şükür şu an emeklerimin karşılığını alıyorum. Artık internetten kazandıklarımla birlikte tüm giderlerimi karşılayabiliyorum. Üstelik sistemi bir kere kurup sabırlı olduktan sonra gerisi geliyor zaten. Ama kimse şunu beklemesin. Öyle anında para kazanmak hem de büyük miktarlarda kazanmak hemen mümkün değil. Emeksiz yemek olmuyor sonuçta değil mi? Eğer böyle bir düşünceniz varsa Satış ortaklığı sistemini kesinlikle seçmeyin. Çünkü ilk başta sabır gerekli bu sistemde başarılı olmak için. Tam kazanmaya başlayacakken pes ederseniz tüm emekleriniz boşa gider. Benim böyle bir pes etme dönemim oldu. Sonra yeniden ilgilenmeye başladığımda anladım ki arada ki zaman benim için büyük bir kayıp oldu….. Lafı daha fazla uzatmadan yeni keşfettiğim deneyip olumlu sonuçlar aldığım kaynakları birer birer paylaşmaya başlıyorum.Böylelikle sizde internette bulunan kaynak kirliliği arasından güvenli olanlarını seçme şansına sahip olacaksınız.

İnternetten para kazanma konusunda bir çok eğitim seti ile karşılaşabilmeniz mümkün.Fakat otomatik para kazanma sistemleri yok denecek kadar az diyebiliriz.
İnternetten nasıl otomatik para kazanılılır? Ya da kazanılabilir mi?Böyle bir sistem gerçekten var mı?
Otomatik para kazanmak,sistemi kurulmuş bir gelir kaynağına sahip olmakla gerçekleşecek bir iştir.Bu gelir kaynaklarından en çok ve sürekli kazandıran ise bir websitesidir.ResellerBook , internetten para kazanmak isteyen kullanıcılarına kısa sürede gelir kaynağına dönüşebilecek özelliklere sahip websitelerinin olmasını sağlayan bir sistemdir.
ResellerBook‘un kazanç planı satış ortaklığı sistemine dayanmaktadır.Satış ortaklığı bildiğiniz gibi bir ürünün internet üzerinden tanıtımını yaparak, satış başına kazanç elde etme işidir.Resellerbook üyelerine sunulan en önemli özelliklerden biride satış ortaklığı ile satılan ürünlerin , sizeResellerBook tarafından oluşturulacak sitenize otomatik olarak eklenmesidir.
  • Websitenize uygun alan adı seçiminde yardımcı olunur.
  • Alan adınızı seçtikten sonra kazanç elde edeceğiniz websitenizResellerBook tarafından hazırlanır.
  • Hazırlanan sitenize logo tasarımı yapabilmeniz için gerekli bilgiler ve programlar sunulur.
  • Sitenizin tasarım ve hazırlama işlemleri bittikten sonra 1 ay boyunca ResellerBook tarafından websitenize konu ve kazanç elde edebileceğiniz ürünlerin tanıtım yazıları eklenir.
  • Yeni çıkan ve kazanç getirecek bir ürün ResellerBook tarafından websitenize otomatik olarak eklenir.


Yukarıda saydığımız özelliklerin dışında , kısa sürede kazanç getirecek bir çok yöntem ve sistem sizin yerinize ResellerBook tarafından oluşturulan websitenizeuygulanır.Size ise sadece kazançlarınızı takip etmek , 1 ay sonunda websitenizi kontrol ederek vakit buldukça güncel tutmaya çalışmanız kalır.Nekadar kazanacağınız birazda size bağlıdır. Otomatik kazanç sistemi olsada, günün bir kaç saatini websitenize ayırmanız kısa sürede yüksek kazançlar elde etmenize olanak tanıyacaktır.
Piyasa da gerçekten de internetten para kazanmanın yöntemleri ile ilgili güzel ve güvenilir kaynaklar var. Hangisini seçeceğinize dair size şöyle yardımcı olabilirim. Eğer halihazırda bir blog ya da websiteniz varsa size GomMass İnternetten Para Kazanma Kiti yeterli olacaktır. Ancak böyle bir siteniz yoksa ResellerBook Almanızı tavsiye ederim. Çünkü yukarıda ürünü anlatırken de belirttiğim gibi ürünle birlikte ücretsiz hosting veriyorlar.




   YORUMLAR

  
Bu wealth programlarından birini almaya karar vermiş araştırıyor, inceliyor okuyordum aylar önce. Öyle kafa karıştırıcı reklmlar vardı ki sormayın. Hangisini alayım diye tereddüt içinde bilinçsizce çabalıyor, bir taraftan da Allah'a dua ediyordum. "Allah'ım hangisi en iyisi, hangisi işe yarar, hangisi beni hedefime götürür" Görüyorum ki Allah, hamdolsun dualarımı kabul etmiş size rastlamışım. E-kitabınızı almakla en doğru kararı vermişim. Allah razı olsun, işleriniz rast gelsin inşaAllah...
Doğan Tekinyer
Teşekkür ederim web sitem gerçekten güzel olmuş, sonraki adımlarla ilgileneceğim. Kolay gelsin.
Okan Aksoy
daha ilk günden gönderdiğim satış linkleri işe yaradı,kazanmaya başladım,ümit verici,sanırım pişman olmayacağız,herkese bol kazançlar,sistem gerçekten hem eğlenceli hem de para kazandırıyor,emeği geçenlere de şimdiden teşekkürler..
nazife abaylı

ben ilk günden kazanmaya başladım. Burhan beye emeklerinden dolayı teşekkür ediyorum. Rabbim hepimiz için hayırlı eylesin..
e.üresin

mrb ben reseller book u 15 gün oldu alalı ilk 50 tl aldım hiç bişe yapmadan sadece ara sıra kontrol ediyorum çok güzel bişe zaten reseller bookun adı üstünde para iade garantili verdiyiniz parayı 2 ay bile sürmden alıyorsunuz bütün arkadaşlara tavsiyem sadece sabırlı olalım zaten otomatik çalışan bir sistem daha çok kazanmak isterseniz adwords kampanyası oluşturmanızı tavsiye ederim reklamınızda çok önemli bütün arkadaşrımın allah yardımcısı olsun hayırlı ve bol kazançlar nasip etsin y.bulut
Çalışmaların karşılığı alınacak gibi görünüyor.Bugün hayırlısıyla ilk ödememizi aldık.Daha yüksek kazançlar ümidiyle tüm arkadaşlara başarılar diliyorum.
d.gökalp

İslerimin yogunlugu dolayisi ile hicbir calisma yapmama ragmen bugun hesabima para gecmis.Sistemin otomatik islediginin kanitidir bu benim icin.Demek birde calismaya baslayinca kazancimin ne kadar artacagini hesap edebiliyorum.Sadece sabirli olmanizi tavsiye ediyorum.
i.özkan

                                                                                                              



BOL KAZANÇLAR.....

0 yorum: