17 Aralık 2012 Pazartesi

Goomass Yorumları

Goomass Kullanıcı Yorumları


Goomass kullanıcı yorumlarına deyinmeden önce ilk Goomass hakkında birkaç bilgiye bakalım. İlk olarak Goomass'ı piyasaya çıkalı  1 yıl gibi bir zaman geçti. Bugüne kadar 5.000-10.000 belki de daha fazla insan Goomass'ı kullandı. Bu kadar insan Goomass'ı kullanmasına rağmen hiçbir olumsuz Goomass yorumunu piyasada bulamazsın. Çünkü Goomass'ı her alan kullanıcı Goomass'dan oldukça memnun. Neden Goomass'ın bu kadar tercih edildiğini öğrenmek istiyorsan buraya TIKLA .  Neden Goomass yazımı okuduğunu fazederek kullanıcıların Goomass yorumlarına gözatalım. Eğer sende Goomass hakkında yorum yazmak istersen yazının en altında bulunan yorum kısmında yorumunu iletebilirsin.



Aydın Ç.
Zamanla anlıyorumki Goomass yazarları satış ortaklığını ilgilendiren bütün ayrıntıları üşenmeden sıkılmadan ele almışlar. Goomass'ı her okuduğumda yeni birşeyler daha öğreniyorum. Goomass gerçekten bu kadar rağbet görmeyi hakkediyor.



Arda G.
İnternetin çok büyük bir pazar ve bu pazardan büyük paralar kazanabileceğimi biliyordum. Fakat nasıl kazanabileceğimi bilmiyordum. Zamanla denemeleri sonucunda en doğru yolun satış ortaklığı olduğunu buldum. Fakat satış ortaklığında daha fazla para kazanmak için kendimi geliştirmem gerekiyordu. Uzun bir zaman araştırma yaptım. Ve kendimi geliştirmem için gereken bütün eğitimlerin Goomass'da bulunduğu için almaya karar verdim.  Ve Goomass umduğumdan daha kalite bir eğitim çıktı. Sayesinde evden çıkmadan rahat bir hayat yaşayabiliyorum.



Fatma E.
Ben bir lise öğrencisiyim. Annem babamdan aldığım harçlık bana yetmiyordu. :) Yetmediği için daha fazla parayı nasıl bulabilirim diye internette birçok araştırma yaptım. Ve bir sitede gördüğüm yazı üzerine satış ortaklığını incelemeye başladım. Araştırmlarım sonucunda gayet mantıklı, helal ve aklıma yatan bir iş oldu. Fakat bu işi nasıl yapacağım hakkında bir fikrim yoktu. İnternetten en iyi satış ortaklığı üzerine yaptığım araştırmalarda girdiğim 10 siteden 8'i Goomass'ı önerdiği için Goomass'ı almaya karar verdim. Sonunda ne mi oldu… Para kazanmaya başladım. Ve ömür boyu iyi paralar kazanabileceğim bir işim olduğu için çok mutluyum.



Hazal K.
Ben evhanımıyım. Eve ve kocama destek olmak için bende çalışmak istiyordum. Fakat çocuklarım olduğu için evden çıkamıyordum. Bunun üzerine evde yapabileceğim işler aramaya başladım. Genelde evde yapabileceğim işler küçük kazançlar getiriyordu. Ve iş varsa para var mantığıyla çalışıyordu. Onun için bende ömürboyu çalışabileceğim ve evde para kazanabileceğim  iyi bir iş aramaya koyuldum. Uzun süren araştırmalar sonunda Affiliate Marketing'e rastladım. İnternet üzerinden yapıldığı için biraz tereddüte kapıldım. Çünkü etrafımda duyduğum internetten birşey alma dolandırılırsın gibi laflar beni bu işe temkinli yaklaşmama neden oldu. İnternette gördüğüm Goomass yorumları hep olumluydu. Ben de alsam ne kaybederim mantığı ile aldım. Ve şuan gerçekten iyi paralar kazanıyorum. Hemde evden çıkmadan. Mutluyum herkese tavsiye ederim.



Fehmi P.
Ben yaklaşık 2 senderi affiliate marketing ile uğaşıyorum. Affiliate bilgim Goomass'ı almdan önce orta seviyelerdeydi. Yaptığım bir işte hep hta çıkıyordu. Fakat Goomass ile ilk tanıştığımda benim eksiklerimi kapatabilecek bütün eğitimleri içinde barındırdığı için Goomass yorumlarını araştırmaya başladım. Yorumlrın çoğu olumluydu. Yeterli özgüveni kendimde sağladığımda Goomass'ı aldım. Ve şuan profesyonellik seviyesindeyim. Ve ileri düzey paralar kazanıyorum. Ve yeni başlayacak arkadaşlara Goomass'dan başka bir affiliate eğitimi almamasını öneririm.



Buğra Y.
Hep kendi işimin patronu olmayı istediğim bir işim olmasını istemişimdir. Rahat çalışma ortamı, istediğim zman yalışıp istediğim zaman dinlenebileceğim bir iş istemiştim. Fakat etrfımdakiler hep gülerdi. Bu devirde öyle bir iş bulamazsın, bulursun bize de haber et gibi alaylı laflar ederlerdi. En raht işin her zaman evde yapılan olduğunu düşünmüşümdür. Ve aramlarımı evde iş gibi Google aramalrın çevirdim. Çıkan sitelerde satış ortaklığını ve bu işin çalışma olanaklarını anlatınca dedim işte aradığım iş bu. Fakat ilk defa satış ortaklığını duyduğum için bu işe biraz çekimser kaldım. Biraz zman geçtikten sonra dedim zaman geçiyor bir yerden başlamam lazım. Goomass dolandırıcı çıksa ne kaybederim diye düşündüm. Kaybedeceğim para kazanacağımın yanında oldukça küçük olunca bu riske girmeye karar verdim. Sonuç ne mi oldu dersiniz ? Tam anlamıyla mutlu son diyebilirim. Satış ortaklığı işi doğru çıkmış bunun yanında en iyi satış ortaklığı eğitimini almıştım. Ve kısa bir zaman sonra hayal ettiğim kazançları hesbımda gördüm. Tek diyecek söz denemeyen üzülür. Deneyen köprüyü geçti bile.



Efe T.
İnternetten para kazanma işine tıklayarak para kazanma, anket doldurarak para kazanma gibi işlerle başladım. Fakat bu işlerin boş işler olduğunu satış affiliate marketing ile tanışınca anladım. Şanslıydım ki satış ortalığı ile tanışmamın yanında Türkiye'nin en iyi affiliate marketing eğitimi ile de tanışmıtım. Ve affiliate marketing'e hem hızlı bir giriş yaptım hemde hayallerime doğru sağlam bir adım atmış oldum. Şuan ben Goomass sayesinden profesyonel seviyede affiliate marketing bilgisine sahibim. 3 aylık çalışmam sonuncunda aylık 3000 tl ve gün geçtikçe artan bir kazanc sahip oldum. Herkesin en azından denemesi gereken bir iş olduğu düşünüyorum.



Gül C.
Önceleri internetten para kazanıyorum diyen birçok insan duydum. Fakat hep laftan ibaretti. Kanıt istediğimde sesi solukları kesiliyordu. Onun için internetten para kazanma işine inanmıyordum. Tabi bu durum Goomass ile tanışana kadar sürdü. Bir arkadaşım satış ortaklığı işinin internet üzerinden çalıştığını ve para kazandırdığını söyledi. Fakat ben internetten para kazandıran işlere karşı soğuduğum için hep soğuk  yaklaştım bu tür işlere. Ondan arkadaşımın söylediği laf bnaa inanmıyorsan Gomass yorumlarına ve kullanıcıları ödeme kanıtlarına bak deyişi üzerine araştırmaya koyuldum. Araştırmalarımın sonucunda Goomass yorumlarının nerdeyse %100 olumlu olduğunu ve birçok insan videolu ödeme knıtı görünce hemen bu işi denemeye karar verdim. Ve Goomass ile atıldığım para kazanma yolund şuan mutlu ve emin adımlarla yürüyorum.



Aylin K.
Ben internette çok takılan fakat bilgisayarı başlangıç seviyesinde kullanan bir insanım. Facebook'a girmeyi ve bilgisayarda arkadaşlraımla konuşma bilirim. Başka bilgim yoktu açıkcası. Para kazanma ihtiyaç duyduğum anlarda internet üzerinde bir yazı sayesinde satış ortaklığı sistemiyle tanıştım. Ve aynı yazı bana en iyi satış ortaklığı eğitiminin Goomass olduğunu, Türkiye'de bundan daha iyi bir eğitim olmadığını söyleyince Goomass'ı araştırmaya başladım. Google'de Goomass yorumları araştırmamda oldukça fazla yoruma rastladım. Ve bütün yorumlar olumluydu. Sonunda Goomass'a güvenerek almaya karar verdim. Ve benim gibi bilgisyardan az anlayan biri bile para kazanbiliyorsa satış ortaklığı işinden herkes para kazanabilir.



Yılmaz Ö.
Merhaba.Ben bir grafikerim. Bilgisayarı ve interneti çok kullann birisiyim. Fakat bilgisayar ile grafikerlik haricinde birçok şekilde para kazanılcağını biliyorum. Fakat bana uygun ve doğru para kazanma yolunu bilmiyordum. Malum etrafımdaki insanlr internetle haşır neşir insanlarla dolu. Böyle olunca arkadaşlarımın arasında internetten para kazananlarda var. Bu arkadaşlarım bana satış ortklığının en kazançlı ve kolay iş olduğunu ve bu işi öğreten en iyi eğitimin Goomass olduğunu söylediler. Arkadaşlarımın tavsiyesi üzerine Goomass ile girdiğim bu yolda anlımın akıyla çıkabildim. Zaten bilgisayar bilgim yüksek seviyede. Bunu satış ortaklığı ile birleştirince muazzam şeyler ortaya çıkabiliyor. Herkesin denemesi gereken bir deneyim.



Emirhan Ö.
Merhaba ben makine mühendisliği okuyan bir öğrenciyim. Ve satış ortaklığı işiyle yaklaşık 1 yıldır uğrşıyorum. Zaten bu işten para kazandığım için işin gerçek olma, inanma gibi kısımları çoktan geçtim. Ben sadece satış ortaklığı işinde kendimi geliştirmek istiyordum. Türkiye'de satış ortaklığı üzerine hazırlanmış bütün eğitimleri aldım. Fakat çoğunda hüsrana uğradım. Bazı eğitimlerin bilgileri eksikti, bazılarında benim bildiğim dışında birşey yoktu, bazılarında destek, yardım, sorduğun soruya cevap yoktu. Anlayacağın hep bir şeyler eksikti.  Goomass'ın yeni çıktığı zamanlar dedim buda diğer eğitimleri kopyası diye yakınd kokuu çıkar diye el sürmedim. Fakat Goomass çıktıktan bir ay sonra Affiliate uzmanları Goomass'ın Türkiye'deki en iyi affiliate marketing eğitimi olduğunu savunuyorlardı. Bu durum içimde bir merek uyandırsada diğer eğitimler beni çok soğutmuştu. Onun için biraz daha beklemede kaldım. Ve kısa bir zaman sonra Goomass yorumları ve Goomass kullanıcılarının ödeme kanıtları ortaya çıktı. Ve ben bu kanıtları gördükten sonra dayanamayıp Goomass'ı aldım. Ve Goomass'ın en iyi satış ortaklığı eğitimi olduğunu kendi gözlerimle gördüm. Destek ve içerik 10 numara. Kesinlikle satış ortaklığı işine girmeyi düşünenler Goomass'dan başka eğitimi almasın.



Ali Y.
Merhaba ben 2 çocuk babası evli birisiyim. Uzun zamandır çalıştığım işimden kriz yüzünden çıkarılmıştım. Ve bu kriz döneminde iş bulmak kolay değildi. Evde iki çocuk vardı. Mecbur çalışmam gerekiyordu. Birçok yere iş için başvurdum. Fakat çoğunluğun cevabı kriz yüzünden zor durumdayız bizde işçi çıkarıyoruz oluyordu. Ve son umut  internet üzerinde iş ilanlarına bakmaktı. İş ilanlarına bakarken internet üzerinden günlük 2-3 saat gibi bir çalışma ile 2000-3000 tl para kazanabileceğimi ve bu işi yaparken kimseden emir almadan yapacağimı öğrenince iş ilgimi çekti. İşin adı affiliate marketingdi. 2-3 günlük araştırmadan sonra affiliate marketing aklıma yatmıştı. Ve çoğu internet sitesinde Goomass ile stış ortaklığı işine başlarsan bir adım önde başlarsın gibi birçok yazı okudum. Ve Google'de Goomass yorumları gibi araştırmalar yaptım. Sonuç Goomass'ı kullanan insanların yorumlarının çoğu olumluydu. Böyle olunca Goomass'ı o gün içinde aldım. Ve satış ortaklığı sayesinde gerçek dünyada dükkanımı kurdum. Bunun yanında Goomass sayesinde  hala internetten para kazanıyorum. 


Gördüğün gibi her türlü işten ve durumdan insanın satış ortaklığı ve Goomass ile tanışma hikayesini okudun.  Yukarıda okuduğun bütün Goomass yorumlarında ortak olan şey satış ortaklığı işinin hayatlarını olumlu yönde değiştirdiği, herkesin denemesi gerektiği vurguanmaktadır. Ben de bu insanlar içine katılarak kesinlikle denenmesi gerektiği düşünüyorum. Hele bilgisayar başında çayını içerken hesabına yatırıln parayı görünce işte o duygu hiçbir şeye değişmem diyorum. Herkesin yaşaması gereken bir deneyim. Goomass Yorumları yazımın sonuna geldim.


ÖNEMLİ NOT

Goomass Eğitim Kiti Kısa Süreliğine İndirime Girmiştir. Ve İndirimli Fiyatı 98 TL dir. Goomass'ı İndirimli, Daha Uygun Fiyata Almak İstersen Hemen [ BURAYA ] Tıklayarak Sipariş Verebilir Ve İndirimli Fiyattan Yararlanabilirsin...

 

0 yorum: