17 Haziran 2011 Cuma

Borsa koçu Kitabı İNDİR

Borsada para kazanmak istiyorsan borsa ile ilgileniyorsanız burada size anlatacağım Borsa Koçu Kitabını incelemenizde fayda görüyorum.
Borsada para kazananlar olduğu gibi kaybedenler de oluyor. Peki kazananlar nasıl kazanıyor tam tersi para kazanamayanların hataları neler? Borsada sadece büyük yatırımcılar mı para kazanır? Böyle düşünüyorsanız büyük bir yanılgı içerisindesiniz. Çünkü büyük paralar ile başlayıp parasını kaybedenler olduğu gibi küçük az para ile başlayıp parasını katlayanlar da oldukça çok. Belki sizin de yakınlarınızda tanıdığınız böyle yatırımcılar vardır. Burada önemli olan sizin paranızın miktarı değil parayı nasıl yönetebildiğinizdir.
Üniversite yıllarımda Finansal Yönetim dersimize giren hocamız bir dersimizde iş hayatına atıldığınızda herkes farklı iş kollarında olacaksınız içinizde parayı iyi yönetebilen kişiler başarılı olacaklar demişti şimdi daha iyi anlıyorum. “Parayı yönetmek çok önemliydi”
Borsadan para kazanmak istediğinizi biliyorum. Bunun için birinci kural profesyonel gibi hareket etmek bunun için gerekli bilgiyi almaktır.
Beklenti piyasası olarak tabir edilen piyasalardan uzak mı durmalısınız? Uzun vadeli düşünen vurgun mantığı ile hareket etmeyen yatırımcılar için değil tabiki.
Borsada uzun yıllardır işlem yapıyor yada yeni bir yatırımcı olabilirsiniz. Bu zamana kadar ya kazanamadınız veya istediğiniz miktarda bir kazanç elde edemediniz.
Borsa da işlem yaparken size çok büyük fayda sağlayacak “Borsa Koçu E-Kitabı” nedir, içeriğinde neler bulunuyor bu konular biraz değinelim.
• Borsa Koçu E-Kitabı Nedir?
Borsa Koçu Kitabı Ayşe Kabasakal tarafından hazırlanmış borsadan nasıl para kazanılır, hisse senedi seçerken bakmanız gereken kriterleri ve sonrasında geçmeniz gereken aşamaları sizinle paylaşmak için hazırlanmış bir e-kitaptır.
Ayşe Kabasakal Kimdir?
Kendi ifadesi ile “Borsada 11 senedir işlem yapan profesyonel bir yatırımcıyım ve hiçbir zaman zarar etmedim. Borsada işlem yaptığım süre zarfında hiç zarar etmemiş olmam benim için çok büyük bir başarıdır. Ve ben bu tecrübelerimi sizinle paylaşmak istiyorum.”
Borsa Koçu E-Kitabı sizlere “kısa zamanda çok kazanacaksınız, milyoner olacaksınız” gibi vaatlerde bulunmaz. Zaten kısa sürede bu vaatleri sunulması da mümkün değildir. Fakat borsadan para kazanmış başarılı yatırımcıların hisse senedi seçimi konusunda baz aldığı dikkat ettiği bazı kriterler vardır. Bu kriterleri öğrenir ve uygularsanız para kazanmanız kaçınılmazdır.
Borsa Koçu E-Kitabındaki bu yöntemler sonucunda ise sürekli para kazanmaya devam edersiniz.

0 yorum: