12 Temmuz 2011 Salı

GOMASS Kiti nedir?Gomass indir?Gomass haberleri,Gomass Yorumları

Öncelikle GooMass kiti bir e-kitap değil, bir yazılım. Bilgisayarınıza indiriyorsunuz, kuruyorsunuz ve bir masaüstü kısayolu oluşturuyor. Size özel kullanıcı adı ve şifreniz ile programa girebiliyorsunuz. (Alttaki resimdeki gibi)
En büyük avantajları sorduğunuz her sorunun en geç 24 saat içinde cevaplanması .Bu çok hoş bir tutum Zaten kendileri de söylüyor.Bu iki kişin tek mesleği bu.24 saat içinde her sorununuza koşuyorlar.İsterseniz almadan önce bu durumu deneyin.Mail atın veya iletişimden bir soru yazın.Ne kadar kısa sürede size döndüklerine hayret edeceksiniz.İddaa ediyorum bunu.
GooMass Kitine giriş yaptığınız zaman karşınıza alttaki resimdeki program arayüzü geliyor. Dersler sistemli şekilde yerleştirilmiş ve bu sayede istediğiniz konuya anında ulaşabiliyorsunuz.
Konu başlıklarına tıkladığınızda dersler açılıyor ve bu dersler de herşey gayet açık şekilde anlatılmış.
Bu yazımı internetten para kazanma konusunda üretilen tüm ürünleri bizzat incelemiş biri olarak yazıyorum. Kaldı ki birkaçını da aldım ,yanıldım.Siz aynı hataya düşmeyesiniz.Eğer kafanızda soru işaretleri varsa, karar vermek için daha fazla araştırma yapmanıza gerek olmadığından emin olabilirsiniz.

Herşeyden önce GooMass Kitinde ciddi bir emek var. Bugüne kadar okuduğum 80-90 TL’ye satılan 10-15 sayfalık PDF E-Kitap saçmalıkları ile karşılaştırmıyorum bile..
  • Konular yüzelsel geçilmemiş, tüm sorulara cevap verecek şekilde açıklanmış..
  • Videolar çok başarılı..
  • Bonus olarak verilen ürünler bile kendi başına satılabilecek ürünler..
GooMass Kitini kimler almalı?
Laf olsun diye bu işe merak salanlara zor gelebilir. Ama “ben internetten para kazanmaya kararlıyım, öğrendiklerimi uygularım” diyen herkese GooMass Kiti ile başlangıç yapmalarını önerebilirim. Kesinlikle netten para kazanmayı öğreneceksiniz.
GooMass Kiti hakkında diğer sorularınızı da yorum yazarak sorabilirsiniz. Belirli bir sınır çerçevesinde cevaplamaya çalışırım.. Faydalı olmasını dilerim.
GooMass Kiti İndirmek için buraya tıklayın..

Şu an %25 indirimde bu fırsatı kaçırmayın.Lütfen yorum yazan yere tıklayarak yorumlarınızı belirtiniz.Yazıyı beğendiyseniz.+1 butonuna bir kere tıklamanız önemle rica olunur.Çok teşekkür ederim.
Yukarda tanıttığım ürüne %100 güvenebilirsiniz.
                                                               

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben izmirden Ali gomass kitabını geçen hafta aldım.Çok güzel ve dolu içerikli bir kitap.Hiç pişman olmadım.1 tane satış bile yaptım.Kararsısan hiç düşünmeden al derim.
Herkese selamlar.